موسسه مهاجران

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

پروسه و شرایط خرید ملک در کانادا

این روز‌ها خرید ملک در کانادا و اخذ اقامت دائم از این کشور، موضوعی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. باید بدانید که در کشور کانادا، هیچ ممانعت یا محدودیت خاصی، برای خرید ملک توسط مهاجرین خارجی وجود ندارد.ایشان می‌توانند با رعایت قوانین اعمال شده در این پروسه، به راحتی ملک مورد نظر خود را در کانادا خریداری کنند.اگر برای مهاجرت و اخد اقامت کانادا، به گزینه خرید ملک در این کشور فکر کرده‌اید، حتما باید در مورد این روش تحقیق کرده و اطلاعات لازم را به دست بیاورید و باید گفت این امکان به طور یقین وجود ندارد.در این مقاله ما به شما راهنمایی لازم جهت خرید ملک در کانادا در انجام میدهیم.

اقدامات لازم جهت خرید ملک در کانادا

در ابتدای امر اگر تبعه خارجی هستید و می‌خواهید، خانه‌‌ای در کشور کانادا خریداری کنید؛ ابتدا باید در مورد شرایط زندگی، محیط جغرافیایی و آب و هوای شهر‌ها و مناطق مختلف کانادا، تحقیق کنید.

اگر دوست یا اقوامی در کانادا دارید، از آن‌ها برای پیدا کردن خانه کمک و مشورت بگیرید. سایت‌های مرتبط با فروش ملک و خانه در کانادا را مطالعه کنید. پیدا کردن یک مقصد مناسب برای خرید ملک و انجام دادن پروسه خرید آن، می‌تواند تا چند ماه طول بکشد؛ پس برای هرچه بهتر انجام شدن کار، کمی صبر کنید. بعد از انتخاب ملک مورد نظر، اگر قصد خرید آن را دارید باید مراحل زیر را طی کنید:

  • از یک وکیل ماهر و قابل اعتماد کمک بگیرید
  • برای انتقال پول، حساب‌های بانکی خود را آماده کنید.
  • برای خرید ملک، یک پیشنهاد رسمی ارائه دهید.
  • بعد از ارائه پیشنهاد رسمی، قرارداد خرید را قطعی و ملک را بیمه کنید.

مهاجرت کانادا از طریق خرید ملک

[cta title=”رزرو وقت مشاوره اخذ اقامت کانادا” ]

آیا از طریق خرید ملک امکان اقامت در کانادا وجود دارد؟

برخی از کشور‌های اروپایی، روش‌ها و برنامه‌های مهاجرتی خاصی، برای تبعه‌های خارجی که ملکی را در کشور آن‌ها خریداری یا سرمایه گذاری می‌کنند در نظر می‌گیرند.

اما در حال حاضر چنین فرایند و برنامه مهاجرتی، در کشور کانادا وجود ندارد. به زبان ساده‌تر، خرید ملک در کشور کانادا به هیچ برنامه خاص اقامتی، مرتبط نبوده و نمی‌تواند مقدمات مهاجرت شما به این کشور را فراهم کند. البته باز هم باید به این نکته اشاره کنیم که شما می‌توانید، به عنوان یک تبعه خارجی و بدون اقامت و امتیاز خاصی، در کشور کانادا ملک خریداری کنید. اما از طریق خرید ملک، نمی‌توانید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید.

پیشنهاد میشود در این مرحله حتما از مقاله چرا کانادا مقصدی مطلوب برای مهاجرت است؟ مطالعه کنید.

اما نباید فراموش کرد که داشتن ملک در کانادا، می‌تواند در برخی از برنامه‌های مهاجرتی (استانی، کارآفرینی و سرمایه گذاری) امتیاز مثبتی در نظر آفیسر پرونده حساب شود. همچنین با داشتن ملک در کانادا، پروسه اخذ ویزای توریستی کانادا نیز راحت‌تر خواهد شد.

پس به متقاضیان مهاجرت به کانادا، توصیه می‌شود از طریق سایر روش‌های مهاجرتی، به کانادا رفته و به ویزای اقامت دائم کانادا برسند. اگر به دنبال انتخاب بهترین روش مهاجرتی به کانادا هستید، اما پیچیدگی و تعدد روش‌های مهاجرتی شما را سردرگم کرده است باید از متخصصین و مشاوران مجرب مهاجرتی کمک بگیرید.

با انتخاب یک هلدینگ مهاجرتی معتبر و موفق که پرونده مهاجرتی شما، به پیروزی می‌رسد و کلیه خدمات مهاجرتی بدون دغدغه در آن انجام میگیرد. اگر جست و جو شما برای پیدا کردن، یک موسسه مهاجرتی نام آشنا و قابل اعتماد به نتیجه مناسبی نرسیده است، به شما موسسه مهاجران را پیشنهاد می‌کنیم.مهاجران متشکل از دپارتمان های مختلف هست که کلیه خدمات مهاجرتی را برای شما فراهم آورده است.

موسسه مهاجران، نماینده رسمی اداره مهاجرت کانادا در ایران بوده و با بیش از 23 سال سابقه در زمینه امور مهاجرتی، راهنمای شما در این راه پر پیچ و خم خواهد بود. برای بررسی شرایط مهاجرتی خود,میتوانید با پر کردن فرم ارزیابی رایگان مهاجرتی مهاجران با ما در ارتباط باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک

مهم‌ترین نکته در رابطه با خرید ملک در کشور کانادا

براساس قوانین کانادا، اگر تبعه خارجی (افرادی به غیر از شهروندان کانادا) قصد خرید خانه و ملکی در خاک این کشور را داشته باشند، شامل 15% درصد مالیات افراد غیر مقیم خواهند شد. اما این مقدار از مالیات، توسط اداره مالیات کشور کانادا، در هنگام فروش خانه از شما دریافت خواهد شد.

به عبارتی تبعه خارجی در هنگام خرید ملک، همان مقدار مالیاتی را می‌پردازد که یک شهروند کانادایی، موظف به پرداخت آن است؛ ایشان تنها باید در حدود 35& درصد از ارزش کل ملک را پیشاپیش پرداخت کند.

اشاره کردیم که خرید ملک در کانادا، از برنامه‌های مهاجرتی این کشور محسوب نمی‌شود. اما می‌تواند عاملی اساسی و مثبت، برای دریافت اخذ اقامت دائم کانادا باشد. به عبارتی داشتن ملک در کانادا، از بسیاری از هزینه‌های زندگی شما به عنوان یک فرد مهاجر خواهد کاست. همین عامل باعث می‌شود، اعتماد افسر مهاجرت به شما برای پذیرش تان به عنوان شهروند بیشتر شود.

اکنون در مورد خرید ملک در کانادا، یک دید کلی به دست آوردید و می‌دانید نمی‌توانید به این پروسه، به چشم یک روش مهاجرتی نگاه کنید. اگر می‌خواهید در مورد سایر روش‌های مهاجرتی، اطلاعات بیشتری کسب کنید همین حالا، از طریق شماره 75993-021 با مشاورین مهاجران در ارتباط باشید.

لطفا به مقاله ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.