موسسه مهاجران

معرفی 4 مورد از بهترین و سریع ترین راه مهاجرت به کانادا

روش‌های بسیاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به موقعیت و شرایط خود، روش موردنظر را انتخاب کنید. کشور کانادا با پذیرش سالیانه تعداد زیادی دانشجو، سرمایه گذار و نیروی کار حرفه‌ای به یکی از قطب‌های اصلی مهاجرت در دنیا تبدیل شده است.

اقتصاد عالی، شرایط ایده آل برای تحصیل، فرصت شغلی بسیار و مهاجرپذیر بودن مردمان این کشور از جمله دلایل افزایش مهاجران کشور کانادا است. روش‌های بسیاری برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. اگر شما هم قصد دارید با سریع ترین راه مهاجرت به کانادا و بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور آشنا شوید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مطلب قصد داریم با معرفی 4 مورد از بهترین و سریعترین روش‌های مهاجرت به این کشور در دریافت اقامت کشور کانادا همراه شما باشیم.

بهترین و سریع ترین روش مهاجرت به کانادا کدام است؟

پیش از آنکه بخواهیم 4 مورد از بهترین و سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا را معرفی کنیم، بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که روش‌های بسیاری برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. بدون شک شرایط شخصی شما نقش بسیار مهمی در انتخاب بهترین روش برای دریافت اقامت کانادا و مهاجرت به این کشور دارد. باتوجه به شرایط هر فرد بهترین راه نیز متفاوت از دیگری خواهد بود. بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا شامل مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و استارت آپ‌ها هستند. با توجه به شرایط خود و به کمک یک شرکت مهاجرتی معتبر می‌توانید بهترین تصمیم در زمینه مهاجرت به کشور کانادا را داشته باشید.

1. مهاجرت به کشور کانادا از طریق کار، بهترین روش مهاجرت به کانادا

یکی از روش‌هایی که طرفداران بسیاری میان ایرانیان برای مهاجرت به کانادا دارد، مهاجرت به کانادا از طریق کار است. مهاجرت به کانادا از طریق کار، شرایط منحصربه‌فردی دارد. برای دریافت اقامت کاری کانادا شما نیازمند اخد اقامت کانادا از طریق skilled work یا دریافت جاب آفر (پیشنهاد شغلی) از یک کارفرمای کانادایی را دارید.

برای دریافت ویزای کار کانادا به کمک جاب آفر ابتدا باید درخواست کاری خود را برای شرکت یا کارفرمای موردنظر ارسال کنید. پس از تایید درخواست کارفرما و تایید شرکت، مدارک موردنیاز برای شما ارسال می‌شود و با مراجعه به سفارت می‌توانید برای دریافت ویزای کاری خود اقدام کنید. در روش JOB OFFER این امکان وجود دارد که فرد متقاضی برای خانواده خود (همسر و فرزندان) ویزای همراه بگیرد. فرد متقاضی اقامت کاری بعد از حدود 3 سال کار و حضور در کشور کانادا، می‌تواند از طریق برنامه اکسپرس اینتری موفق به دریافت اقامت دائم کانادا شود.

مهاجرت از طریق کار به کشور کانادا

2. روشی مطمئن برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق تحصیل

اکثر دانشجویانی که قصد مهاجرت به یک کشور رویایی و موفق برای ادامه تحصیل را دارند، کانادا را در اولین اولویت خود قرار می‌دهند. کشور کانادا با داشتن دانشگاه‌های مطرح و سطح آموزشی بالا بهترین انتخاب برای ادامه تحصیل و داشتن یک زندگی ایده آل و باکیفیت است.

ویزای تحصیلی کانادا نیز مانند ویزای توریستی کانادا و سایر ویزاهای این کشور نیاز به مدارک و شرایط خاصی دارد. مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای تحصیلی کشور کانادا شامل مواد زیر هستند:

  • پاسپورت
  • ریزنمرات و آخرین مدرک تحصیلی ترجمه‌شده و معتبر
  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه
  • ارائه مدرک زبان معتبر
  • نامه تمکن مالی دانشجو
  • ارائه انگیزه‌نامه
  • گواهینامه سلامت

3. مهاجرت خانوادگی به کشور کانادا از طریق سرمایه گذاری

شاید بتوان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را سریعترین راه دریافت دائم اقامت کشور کانادا به شمار آورد. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا به چند صورت انجام می‌شود. اگر در همان ابتدا قصد دریافت اقامت دائم این کشور را دارید می‌توانید با پرداخت مبلغی بلاعوض به استان موردنظر یا با دادن مبلغی به مدت 5 سال به آن استان (بدون دریافت سود) و بدون هیچ شرطی، اقامت دائم خود و خانواده را دریافت کنید. در این روش مهاجر، با هیچ قانونی در رابطه با راه اندازی کسب و کار در کشور کانادا روبرو نیست و به راحتی و در کمترین زمان می‌تواند اقامت دائم کشور کانادا را برای خود و خانواده‌اش دریافت کند.

دریافت ویزای کانادا از طریق سرمایه گذاری شرایط منحصربه‌فردی دارد. از جمله شرایط لازم برای مهاجرت به کشور کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه و داشتن نمره آیلتس 5
  • داشتن سابقه شغلی مرتبط و تجربه مدیریت در کشور مبدا
  • اثبات تمکن مالی خود را از طریق ارائه اسناد ملکی، مدارک مالی و بانکی
  • 2 سال حضور مداوم در شهر مقصد و ارسال گزارش کار با مدرک معتبر به اداره مهاجرت

سرمایه گذاری در کشور کانادا برای دریافت اقامت

4. برنامه استارتاپ کانادا، سریع‌ترین روش دریافت ویزای کانادا

ویزای استارت آپ کانادا یکی از جدیدترین و سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور کانادا است که فرصتی فوق العاده در اختیار مهاجران خلاق و حرفه‌ای قرار می‌دهد. هدف از برگزاری برنامه استارت آپ کانادا حمایت از ایده‌های جذاب و نو و استفاده از نیروی‌های خلاق و جوان است. ویزای استارت آپ کانادا پس از 1 سال اقامت دائم کانادا را در اختیارتان قرار می‌دهد. اگر ایده‌ای جذاب و قابل اجرا دارید می‌توانید با ثبت درخواست خود برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا اقدام کنید. توجه داشته باشید که بلافاصله پس از ورود باید راه اندازی استارت آپ را آغاز کنید، بنابراین بهتر است به ایده‌های اجرایی و کاربردی برای خلق یک بیزینس موفق بیندیشید.موسسه مهاجران با همراهی همکار تجاری خود شتابدهنده فینیکس که مورد تایید کانادا هست ایده شما بررسی میکند اگر مطابق با چهارچوب کشور کانادا بود که ادامه راه در کنار منتورینگ متخصص پیش می رود.در صورتی که ایده و بیزینس پلن دارای مشکل باشد آن را پوشش و در صورت لزوم و درخواست مشتری با توجه به تخصص متقاضی ایده جایگزین معرفی میگردد.

برای دریافت اقامت کانادا از طریق برنامه استارت آپ ابتدا باید ایده و طرح خود را به یک شرکت یا پشتیبان معتبر در کانادا ارسال کنید. پس از تایید آن‌ها و ارسال مدارک تاییدیه و دعوتنامه اداره کار کانادا با مراجعه به سفارت و آماده کردن مدارک موردنیاز، درخواست ویزای خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که انجام امور مربوط به دریافت ویزا بسیار تخصصی و زمانبر است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.هلدینگ مهاجرتی ویستا  با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه اخذ ویزای کشور کانادا همراه شما عزیزان است. همین حالا با ما تماس بگیرید تا سریعترین روش مهاجرت به کشور کانادا را برای شما مشخص کنیم.

استارت آپ کانادا، سریع ترین روش مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کشور کانادا در کمترین زمان با مشاوران مهاجران

در این مطلب شما را با 4 مورد از سریع ترین راه مهاجرت به کانادا آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید بنابر شرایط شما، سریعترین راه مهاجرت به این کشور نیز متفاوت خواهد بود. با کمک یک مشاوره مهاجرتی کاربلد و حرفه‌ای در کمترین زمان می‌توانید سریع ترین راه مهاجرت به کانادا را برای خود و خانواده‌تان مهیا کنید.

موسسه مهاجران همراه شماست تا در کمترین زمان بهترین روش را برای مهاجرت به کشور کانادا انتخاب کنید. مشاورین مهاجران با داشتن سال‌های تجربه در زمینه اخذ اقامت کشور کانادا از اولین لحظات اقدام و تصمیم‌گیری همراه شما خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02175993 تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را پیرامون دریافت اقامت کانادا از کارشناسان ما بخواهید.

لطفا به مقاله ما امتیاز دهید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.