موسسه مهاجران

چه مشاغلی در کانادا مورد نیاز است؟ معرفی 5 شغل موردنیاز در کانادا

هر شغل یا حرفه‌ای که در آن بهترین باشید در کشور کانادا برای شما فرصتی شگفت انگیز برای زندگی ایجاد می‌کند! جمعیت کشور کانادا روز به روز در حال افزایش است. مهاجران زیادی برای زندگی کشور کانادا را انتخاب می‌کنند. از این رو کانادا به دنبال افراد حرفه‌ای در حوزه‌های مختلف کاری است تا نیاز مردمان کشورش را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

اگر می‌خواهید بدانید چه مشاغلی در کانادا مورد نیاز است، باید بگوییم کشور کانادا در اکثر رشته‌ها به نیروی متخصص نیاز دارد؛ اما جذب برخی از شغل‌ها در اولویت بیشتری برای دولت مردان این کشور قرار دارد. اگر می‌خواهید با پرطرفدارترین مشاغل کانادا آشنا شوید، ادامه این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم با معرفی 5 شغل مورد نیاز در کانادا به سوال‌های شما پاسخ دهیم.

1. توسعه وب و نرم افزار، مشاغل پر رونق در کانادا

توسعه و تجارت در کانادا به عنوان یک کشور جهان اولی روز به روز در حال گسترش است. به همین دلیل مدیران و روسای شرکت‌های بزرگ به دنبال توسعه سایت و نرم افزارهای خود در حوزه رقابتی دیجیتال هستند. از این رو می‌توان مشاغل مربوط به توسعه و نرم افزار را یکی از مشاغل پر رونق در کانادا به شمار آورد. بدون شک با پیشرفت تکنولوژی در این روزها این شغل به یکی از پنج شغل مورد نیاز در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا تبدیل شده است.

دولت کانادا هر سال به دنبال جذب نیروهای متخصص در زمینه توسعه وب و طراحی نرم‌افزار است. درآمد سالانه این شغل در کشور کانادا معمولاً بین ۸۳ تا ۹۳ هزار دلار است. اگر به دنبال اقامت کانادا از طریق یک کار پر درآمد هستید، پیشنهاد می‌کنیم طراحی سایت و نرم افزار را فراموش نکنید.

بازارکار توسعه وب و طراحی نرم افزار در کانادا

2. پزشکی و پرستاری، شغل پرطرفدار و پر درآمد در کانادا

پزشکی و پرستاری از جمله شغل‌های پر طرفدار و پردرآمد در کشور کانادا است.‌ پس از شیوع کرونا دولت کانادا بیشتر از قبل به دنبال جذب نیروهای بیمارستانی در زمینه پزشکی، پرستاری،داروسازی و نیروهای خدمات بیمارستان بوده است. استان‌های مختلف کشور کانادا هرساله تقاضای جذب نیروی متخصص در زمینه پزشکی و پرستاری را دارند.

به علت جمعیتی که رو به سن پیری می‌رود، حضور متخصصین در حوزه پزشکی و پرستاری در این کشور بسیار ضروری است. میزان حقوق در رشته‌های پزشکی و پرستاری با توجه به سابقه کار و ساعت کاری بسیار متفاوت است. هر ساله عده بسیاری برای طی کردن پروسه درمان با گرفتن ویزای درمانی و پزشکی کانادا به این کشور سفر می کنند‌. اگر مهارت کافی در رشته تحصیلی و کاری خود داشته باشید، بدون شک با توجه به تعداد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌های این کشور و درخواست نیروی کار در این حوزه به درآمد بسیار خوبی دست خواهید یافت.

تقاضای شغل پرستاری و پزشکی در کانادا

3. مدیریت، شغلی ایده آل در کشور کانادا

کسانی که در زیر رشته های رشته مدیریت مانند حسابداری، مدیریت تبلیغات، مدیریت منابع انسانی و برنامه ریزی فعالیت می‌کنند از جایگاه شغلی بسیار خوبی در کشور کانادا برخوردار هستند. افزایش استارت آپ ها و شرکت‌های تجاری بین المللی، نیاز کشور کانادا را به داشتن مدیران کاربلد و حرفه‌ای بسیار بیشتر از قبل کرده است. مهاجرت به کانادا از طریق ویزای IMP و ثبت شرکت در این کشور یکی از راه‌هایی است که می‌تواند برای کشور کانادا بسیار پر رونق باشد.

کانادا با استقبال از سرمایه گذاری در این کشور برای ایده‌های جذاب و نو مهاجرت را برای بسیاری از مدیران خلاق و حرفه‌ای آسان کرده است. میانگین حقوق یک مدیر در کشور کانادا در سال بین ۷۵ تا ۹۲ هزار دلار است.

رشته مدیریت در کشور کانادا و میزان تقاضای آن

4. مشاغل خانگی در کانادا، شغلی پرطرفدار با بازار کار ایده آل در کانادا

بسیاری از کسانی که به کانادا مهاجرت می‌کنند به همراه همسر یا همراهی هستند که بیشتر تایم روز را در خانه سپری می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید مشاغل خانگی یکی  از پر تقاضاترین شغل‌های کشور کانادا هستند.

این شغل‌ها از درآمد بسیار خوبی نیز برخوردارند. شغل‌هایی مانند نویسندگی، ویراستاری، مشاوره نظارتی و پرستاری از حیوانات از جمله مشاغل خانگی پردرآمد در کانادا هستند که در سال میانگین ۱۰۰ تا ۱۶۰ هزار دلار درآمد را برای افراد مهیا می‌کنند‌. البته مشاغل خانگی معمولاً ویزای کانادا به آنها تعلق نمی‌گیرد و پس از دریافت اقامت فرد و مراجعه آن به شرکت‌های مختلف ممکن است این شغل ها در دسترس آن‌ها قرار بگیرند.

5. وکالت، شغل موردنیاز و همیشه سبز کشور کانادا

به طور کلی رشته وکالت و حقوق در کشور کانادا بسیار پرطرفدار است. از آنجا که اکثر جمعیت کانادا از مهاجرین کشورهای مختلف تشکیل شده است، حضور وکیلان کاربلد مسلط به زبان کشورهای مبدا یکی از نیازهای اصلی کشور کانادا است. وکیل، مشاور شرکتی، وکیل سلطنتی، مدیر دفتر اسناد رسمی همگی از جمله زیر شاخه‌های رشته وکالت و حقوق هستند که در کشور کانادا بسیار پر طرفدار است.

در استان‌های کبک، کلمبیا، لابرادور و مانیتوبا، رشته وکالت تقاضای بسیار بالایی دارد و بازار کار در این استان‌ها برای وکلا بسیار مناسب است. یک وکیل به طور میانگین در سال ۱۵۰ هزار دلار کسب می‌کند. اگر شما قصد دریافت اقامت کشور کانادا از طریق کار یا رشته‌های پرطرفدار این کشور را دارید همین حالا با موسسه مهاجران تماس بگیرید و درخواست مشاوره خود را ثبت کنید.مهاجران در مسیر مهاجرت از اولین گام تا لحظه اقامت شما در کانادا همراهتان خواهد بود.

میزان تقاضای شغل وکالت در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق کار با  مهاجران

در این مطلب با پاسخ به سوال چه مشاغلی در کانادا مورد نیاز است و معرفی ۵ تا از پرطرفدارترین شغل‌های کشور کانادا، شما را با موقعیت های ایده آل کاری در این کشور آشنا کردیم. اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید پیشنهاد می‌کنیم برای سریعتر شدن امور کار‌های اقامت خود به موسسه‌های مهاجرتی مراجعه کنید.

موسسه مهاجران با داشتن سال‌ها سابقه در زمینه مهاجرت به کانادا همراه شما عزیزان خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت می توانید با شماره 02175993 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

لطفا به مقاله ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.