موسسه مهاجران

آیا عمان ویزا میخواهد؟ راه‌های دریافت ویزای کشور عمان

آیا ایرانیان برای سفر به کشور عمان به ویزا نیاز دارند؟ راه‌های دریافت ویزای کشور عمان برای ایرانیان به چه صورت است؟ آیا عمان ویزا می‌خواهد؟ پاسخ به تمام سوالات شما پیرامون دریافت ویزای کشور عمان را در این مقاله به صورت کامل و با جزئیات دقیق پاسخ خواهیم داد.

کشور عمان یکی از همسایگان ایران است که در طول سالیان اخیر مسافران و مهاجران بسیاری را از کشور ایران به سوی خود جلب کرده است. این کشور با داشتن اقتصاد رو به رشد و ارزش بالای پول ملی نسبت به دلار، مقصد اصلی بسیاری از مهاجران ایرانی است. سفر به عمان و دریافت ویزای این کشور قوانین خاصی دارد. برای آشنایی با قوانین دریافت ویزای عمان و روش‌های مهاجرت به این کشور در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

دریافت ویزای مسافرتی به کشور عمان، سریع و آسان

اگر قصد سفر به کشور عمان را دارید دیگر نیازی نیست نگران پروسه طولانی دریافت ویزا برای این کشور باشید. با توجه به توافقاتی که بین مقامات کشور عمان و ایران انجام شده است از این پس ایرانیان می‌توانند به صورت آنلاین یا پس از ورود به فرودگاه مسقط ویزای فرودگاهی کشور عمان را دریافت کنند. بنابراین می‌توان در پاسخ به سوال آیا عمان ویزا می‌خواهد، اینگونه پاسخ داد که پروسه دریافت ویزای عمان بسیار آسان بوده و در فرودگاه می‌توان در کمترین زمان ویزای این کشور را دریافت کرد.

برای رزرو هتل، بلیط هواپیما و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات مهاجرتی عمان .پیشنهاد می‌کنیم در اولین فرصت با مهاجران تماس بگیرید و از تمامی خدمات بهره مند و کسب اطلاعات کنید.

هزینه دریافت ویزای کشور عمان

هزینه دریافت ویزای فرودگاهی عمان در فرودگاه

همانطور که گفته شد ویزای کشور عمان ویزای فرودگاهی است و شما برای دریافت آن نیازی به مراجعه به سفارت و ارسال مدارک خاص به این کشور نخواهید داشت. با توجه به نوسانات ارزیط قیمت ویزای عمان مدام در حال تغییر است. پس از ورود به فرودگاه مسقط با 20 ریال عمان ویزای توریستی شما صادر خواهد شد. مدت اعتبار استفاده از این ویزا یک ماه بوده و پس از آن شما مجددا نیاز به تمدید ویزای خود خواهید داشت. ( توجه داشته باشید که  این ویزای یک ماهه، یک بار ورود است و شما نمی‌توانید در یک ماه چند سفر رفت و برگشت به کشور عمان داشته باشید) برای دریافت ویزای دائم این شرکت شما نیاز به سرمایه گذاری یا ثبت شرکت در عمان خواهید داشت.

روش‌های دریافت ویزا و اقامت دائم کشور عمان

متاسفانه قوانین سختگیرانه کشور عمان باعث شده تا به هیچ عنوان دریافت ویزا از طریق کار و تحصیل مهاجران، منجر به دریافت اقامت دائم این کشور برای مهاجران نشود. با این حال تا زمانیکه شما در این کشور مشغول به کار و فعالیت باشید، ویزا و اقامت این کشور را در دست خواهید داشت.کشور عمان به دلیل منابع غنی، اقتصاد رو به رشد و ظرفیت بالا در جذب نیروی متخصص کار به یکی از بهترین گزینه‌های مهاجرت برای کار، تحصیل، پیشرفت و موفقیت تبدیل شده است.

این کشور تا چند سال آینده به موفقیت بزرگی در حوزه اقتصاد و گردشگری دست خواهد یافت و پیش بینی می‌شود به زودی از امارات پیشی خواهد گرفت. به همین دلیل سرمایه گذاری در عمان به یکی از اولویت‌های ایرانیان برای مهاجرت به این کشور تبدیل شده است. روش‌های بسیاری برای دریافت ویزا و اقامت کشور عمان وجود دارد که در اینجا به‌طور خلاصه به توضیح این روش‌ها خواهیم پرداخت.

راه های مهاجرت به کشور عمان

دریافت ویزای کار کشور عمان، روشی مطمئن برای اقامت در عمان

دریافت اقامت کشور عمان از طریق کار مانند دریافت ویزای کانادا از طریق کار، یکی از مطمئن‌ترین و بهترین روش‌های مهاجرتی به این کشور است. برای دریافت اقامت کشور عمان از طریق کار شما به یک دعوتنامه از سمت کارفرما یا شرکت موردنظر در عمان نیاز دارید.

برای اخذ ویزای کار عمان، مدارک تحصیلی، رزومه و سوابق کاری خود را باید به شرکت یا کارفرمای موردنظر در عمان تحویل دهید تا در صورت تایید آن‌ها از طریق دعوتنامه‌ای که برایتان ارسال می‌کنند به سفارت عمان در ایران مراجعه کنید و درخواست ویزای کاری خود را ثبت کنید.

دریافت ویزای تحصیلی کشور عمان، انتخابی مناسب برای جوانان

تحصیل در کشور عمان برای افرادی مناسب است که می‌خواهند از طریق تحصیل در این کشور سریعتر به کشورهای اروپایی راه پیدا کنند. هزینه تحصیل در کشور عمان بالا است و به هیچ عنوان هزینه تحصیل مهاجران، توسط دولت این کشور پرداخت نمی‌شود. تحصیل به دو زبان عربی و انگلیسی در این کشور در کنار فرصت‌های شغلی بسیار، انتخابی ایده‌آل برای نوجوانان و جوانان است. برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور نیاز به ارائه مجوزهای رسمی از دانشگاه پذیرفته شده به سفارت این کشور خواهید داشت.

مهاجرت به کشور عمان از طریق کار و تحصیل

دریافت ویزای کشور عمان از طریق ازدواج و تولد فرزند در خاک عمان

متاسفانه سیستم مهاجرتی کشور عمان بر اساس خون است و تنها در شرایطی به فرزند متولد شده تابعیت این کشور تعلق می‌گیرد که پدر یا مادر نوزاد عمانی باشند. برای دریافت اقامت کشور عمان از طریق ازدواج شرایط و قوانین خاصی در این کشور به ثبت رسیده است. از مهمترین قوانین دریافت اقامت کشور عمان از طریق ازدواج می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسلط به زبان عربی
  • 10 سال زندگی با همسر عمانی در کشور عمان
  • دریافت مجوز ازدواج از وزارتخانه کشور عمان
  • اثبات صوری نبودن ازدواج
  • اثبات تمکن مالی همسر عمانی

مهاجرت به کشور عمان از طریق سرمایه گذاری، بهترین روش مهاجرت به عمان

مهاجرت به کشور عمان از طریق سرمایه گذاری را می‌توان بهترین و مطمئن‌ترین روش مهاجرت به این کشور به شمار آورد. سرمایه گذاری در کشور عمان از دو روش خرید ملک و ثبت شرکت در این کشور امکان پذیر است. با توجه به اقتصاد رو به رشد کشور عمان و نیروی کار جوان و ماهر این کشور، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در این کشور انتخابی بی‌نظیر برای سرمایه گذاران است.

برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کشور عمان شما نیاز به کمک یک تیم باتجربه و حرفه‌ای خواهید داشت. موسسه مهاجران در امر دریافت ویزای کشور عمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور همراه شما عزیزان خواهد بود. این شرکت علاوه‌بر انجام امور مهاجرتی کشور عمان، خدمات مهاجرتی کانادا را نیز برای شما عزیزان انجام می‌دهد. با همراهی مهاجران دیگر نگران دریافت ویزا و اقامت خود نخواهید بود.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور عمان

دریافت خدمات مهاجرتی کشور عمان توسط مهاجران

در این مطلب با پاسخ به سوال آیا عمان ویزا می‌خواهد و معرفی روش‌های دریافت ویزا و اقامت کشور عمان، شما را با مهاجرت به این کشور به‌طور کامل آشنا کردیم. روند مهاجرت به کشور عمان و دریافت ویزای این کشور با سایر کشورها تفاوت بسیاری دارد. اگر اطلاعات چندانی در خصوص خدمات مهاجرتی عمان ندارید، همین حالا با شماره 02175993 تماس گرفته و از مهاجران مشورت بگیرید. موسسه مهاجران با بیش از 23 سال سابقه، در زمینه مهاجرت به تمامی پرسش‌های شما پاسخ خواهد داد و در مسیر مهاجرت به کشور عمان تا پایان انجام کارها همراه و همپای شما خواهد بود.

 

لطفا به مقاله ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.