موسسه مهاجران

ویزای اقامت دائم کانادا

طبق آخرین سرشماری انجام شده در سال 2016، در حدود 155 هزار نفر ایرانی تبار در کانادا زندگی می‌کنند. پس رویای اخذ ویزای اقامت دائم کانادا، به شرطی که شرایط و روش‌های دست یابی به آن را بدانید، می‌تواند به حقیقت بپیوندد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید، تا شرایط اخذ ویزای اقامت کانادا را بدانید.

آشنایی با شرایط و وضعیت عمومی کشور کانادا

کانادا دومین کشور پهناور و بزرگ جهان محسوب شده و از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است. پایتخت این کشور اتاوا بوده و مساحتی در حدود 9.984.670 دارد. با اینکه کانادا از همسایه خود آمریکا، وسعت بیشتری دارد؛ اما جمعیتی برابر با 11 درصد از جمعیت امریکا  (سی و هفت میلیون) دارد. وسعت زیاد و جمعیت کم باعث شده، این کشور قوانین و برنامه‌های مهاجرتی فراوانی داشته باشد. از طرفی اقتصاد پویا، نرخ بیکاری پایین و شرایط رفاهی ایده‌آل باعث شده کانادا به مقصد بسیاری از مهاجرین تبدیل شود. برخی از استان‌های کانادا عبارتند از: ساسکاچوان، نوااسکوشیا، بریتیش کلمبیا و آنتاریو و…تمامی استان‎‌های کانادا، دولت مرکزی داشته و زیر نظر فدرال کانادا قوانین را اجرا می‌کنند. به همین دلیل است که قوانین و برنامه‌های مهاجرتی، از هر استان به استانی متفاوت است.

 ویزای اقامت دائم

تمام راه‌ها و روش‌های اخذ اقامت دائم کانادا

تمامی متقاضیانی که کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند، به دنبال راهی برای به تثبیت رساندن وضعیت اقامتی خود هستند. هر کدام از این مهاجران می‌توانند، با برنامه‌های مهاجرتی متفاوتی که هر استان ارائه کرده است، موفق به اخذ اقامت دائم کانادا شوند. البته نباید فراموش کرد که تنها دانستن این موارد، نمی‌تواند به انتخاب بهترین روش‌های اخذ اقامت دائم کانادا بیانجامد. برای رسیدن به بهترین نتیجه و پیروزی در پرونده مهاجرتی، علاوه بر بالا بردن اطلاعات خود باید از مشاوره و راهنمایی موسسه‌های مهاجرتی استفاده کنید.

یکی از شناخته‌شده‌ترین موسسه‌های مهاجرتی با بیش از 23 سال سابقه در این زمینه، موسسه مهاجران است. این موسسه نماینده و مشاوره رسمی اداره مهاجرت کانادا در ایران بوده و می‌تواند بهترین راهنما در زمینه مهاجرت به کانادا باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره، از طریق شماره 75993-021 با مهاجران در ارتباط باشید.

در ادامه به معرفی راه‌ها و روش‌های اخذ اقامت کانادا می‌پردازیم، تا بهترین روش را براساس شرایط خود انتخاب کنید:

اخذ اقامت دائم کانادا برای هنرمندان

ورزشکاران و هنرمندان شناخته شده در سطح بین المللی، می‌توانند از طریق دریافت ویزای خود اشتغالی کانادا، اقامت موقت را کسب و پس از گذراندن مراحل مورد نظر موفق به دریافت اقامت دائم شوند. ویزای خوداشتغالی کانادا به سه دسته ورزشی، فرهنگی و هنری تقسیم می‌شود. فرد متقاضی بعد از دریافت ویزای کانادا، باید در مشاغلی مرتبط با همان ویزا در کانادا مشغول به کار شود؛ همچنین باید توانایی‌ها و مهارت خود را در زمینه‌ای که فعالیت می‌کند نشان دهد.

اقامت دائم کانادا

اخذ اقامت دائم، از طریق تحصیل

یکی از روش‌های مرسوم مهاجرت، اخد اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی کانادا است. بسیاری از خانواده‌ها، فرزندان زیر 18 سال خود را برای تحصیل به کانادا می‌فرستند. دانش آموزان می‌توانند در مدارس روزانه یا مدارس شبانه روزی تحصیل کنند. در مدارس شبانه روزی، دانش آموز در خوابگاه‌های متعلق به دولت سکونت خواهند داشت. اما در مدارس روزانه، دانش آموز به خانواده‌های کانادایی مورد تایید دولت کانادا معرفی می‌شود؛ این خانواده‌ها وظیفه تامین خورد و خوراک، مسکن و نیاز‌های اولیه دانش آموز را برعهده دارند.

اگر فرد متقاضی خواهان کسب اقامت دائم، از طریق تحصیل در دانشگاه‌های کانادا باشد؛ باید برای دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، نمره مدرک زبان آیلتس آکادمیک ایشان باید 6.5 بدون مهارت زیر 6 باشد. البته می‌توان پذیرش مشروط هم گرفته شود. همچنین فرد متقاضی برای پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود، باید ثابت کند که فاصله تحصیلی زیادی برای او رخ نداده است.

اخذ اقامت دائم، از طریق سرمایه گذاری

یکی از بهترین روش‌ها، برای اخذ اقامت دائم کانادا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. در این روش افرادی که از سرمایه کافی و از تجربه راه اندازی کسب و کار و بیزنس برخوردار هستند، می‌توانند از طریق سرمایه گذاری موفق به دریافت اقامت دائم شوند. امنیت بالای اقتصادی و پایین بودن نرخ ریسک مصادره اموال، دو عامل مهم برای جذب مهاجرین از طریق سرمایه گذاری است. با اینکه اخد اقامت از طریق ویزای کارآفرینی کانادا، روش دیگری برای به تثبیت رساندن وضع اقامت است؛ اما به اشتباه در روش سرمایه گذاری قرار گرفته است.

برای درک این دو روش از هم باید بدانید که در روش سرمایه گذاری، فرد متقاضی با آوردن سرمایه به کانادا و بدون نیاز به اشتغال، اقامت را دریافت می‌کند. اما در روش کارآفرینی ایشان باید، کسب و کاری جدید با حداقل سرمایه 100 هزار دلار در کانادا راه بیاندازد.

اقامت کانادا

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق استارتاپ

کشور کانادا را می توان جزو کشورهای برتر و مناسب جهت افرادی که دارای ایده و استارتاپ هستند دانست.با توجه به پیش روی جهان در جهت کسب و کارهای نوین افراد با اخذ اقامت دائم از ویزای استارتاپ کانادا میتوانند ایده خود را در سطح جهانی توسعه و گسترش دهند.این ویزای دارای مزایای و شرایطی است که پیشنهاد میکنیم از صفحه ویزای استارتاپ کانادا بازدید کنید.

اخذ اقامت دائم، از طریق کار

اخذ ویزای کاری در کانادا با داشتن پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی ممکن است. در ویزای جاب آفر کانادا، برخی از مناطق کانادا که با کمبود نیروی کار مواجه شده‌اند لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می‌کنند. اگر فرد متقاضی از تخصص و دانش کافی برای یکی از مشاغل ارائه شده برخوردار باشد، بعد از مصاحبه با کارفرما می‌تواند پیشنهاد شغلی را دریافت کند.موسسه مهاجران با همراهی همکار تجاری مورد تایید نهاد استانی و دارای مجوز کاریابی بین الملل اقامت دائم را در کمتر 6 ماه به همراه شغل واقعی در کشور کانادا برای متقاضیان این روش مهاجرتی فراهم آورده است

ویزای اقامت دائم کانادا با خدمات تخصصی مهاجران

در این مقاله راه‌ها و روش‌های دریافت، ویزای اقامت دائم کانادا را به طور کلی توضیح دادیم. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری در مورد این روش‌ها بدست بیاورید و شرایط خود را با آن بسنجید، بهتر است از طریق شماره 75993-021 با مشاورین مجرب مهاجران در ارتباط باشید. موسسه مهاجران، با بیش از 23 سال سابقه در زمینه خدمات مهاجرتی کانادا راهنمای شما در امر مهاجرت خواهد کرد.

لطفا به مقاله ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.