موسسه مهاجران

13 مکان‌ شگفت انگیز دبی که باید از آنها دیدن کنید

مکان‌های شگفت انگیز دبی که باید از آن‌ها دیدن کنید

مکان‌های شگفت انگیز دبی بسیار زیادند، دبی شهری که هرگز متوقف نمی شود و همواره در حال رشد است. دبی چهارمین مکان پر بازدید جهان است که با شگفتی های معماری، برج های سر به فلک کشیده و مجموعه‌های بی‌نظیر تفریحی‌اش شناخته می شود. دبی محبوب‌ترین شهر امارات متحده عربی، شهری زیبا، پرزرق و برق و مملو از مناظر خارق‌العاده است.که هر ساله پذیرای تعداد زیادی بازدیدکننده از سراسر جهان است. در مقاله اقامت دبی با روشهای اخذ اقامت دبی آشنا شدیم.با ما در این مقاله نیز همراه شوید تا 13 مکان از شگفت انگیزین مکان‌ها را در دبی به شما معرفی کنیم.

مکان‌های شگفت انگیز دبی

1.برج خلیفه، بلندترین برج جهان

این برج با 829 متر ارتفاع و معماری شگفت انگیزش، بلندترین سازه‌ی ساخت دست بشر تا به امروز است. این شگفتی معماری قرن 21 باید اولین مکانی باشد که در دبی از آن دیدن می کنید. چشم انداز این برج از ارتفاع 555 متری در طبقه ی 124 ام تجربه ای خارق العاده است که می‌توان آن را بی شباهت به تجربه‌های دیگر دانست. نمای 360 درجه از اقیانوس در یک سمت و کویر از سمت دیگر چشم‌اندازی نفس‌گیر را ایجاد کرده است که ارزش یک بار تجربه کردن را دارد.

2.برج العرب

برج العرب یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری در دبی است . یکی دیگر ازمکان‌های شگفت انگیز دبی محسوب می‌شود. این سازه چهارمین هتل بلند جهان و از لوکس‌ترین هتل ها است. که در جزیره ای مصنوعی در نزدیکی ساحل جمیرا ساخته شده است. چشم‌اندازی بی‌نظیر را از خلیج عربی ارائه می دهد. این هتل با ارتفاع 320 متری دارای 70 طبقه است که 7 طبقه ی آن به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار دارد. اگررزرو این هتل لوکس برایتان امکان پذیر نیست حداقل می‌توانید برای صرف چای به کافه‌ها و رستوران‌های نفیس این هتل سری بزنید و و از چشم‌انداز بی‌نظیر نخل جمیرا لذت ببرید.

مکان‌های شگفت انگیز دبی

3.آکواریوم و باغ وحش زیر آب

آکواریوم دبی بزرگترین آکواریوم سر پوشیده جهان، یکی دیگر از بهترین جاذبه‌های توریستی این شهر است که در مرکز خرید بسیار معروف و پرطرفدار دبی قرار دارد. این جاذبه از طبقه‌ی همکف شروع می‌شود و امتداد آن تا طبقه‌ی سوم ادامه دارد. این آکواریوم 140 گونه از آبزیان را در خود جای داده که به همراه باغ وحش زیر آب در طبقه‌ی دوم ، منظره‌های شگفت‌انگیز و خارق العاده‌ای را از موجودات گوناگون به وجود آورده‌اند.

امکانات خارق العاده این مجموعه برنامه‌های زیادی را برای شما فراهم کرده است. تا جدا از تماشای آن‌ها به هنگام قدم زدن در مرکز خرید دبی یا در تونل‌های آکواریوم بتوانید این موجودات شگفت انگیز را از نمایی نزدیک ترهم ببینید. شما می توانید غواصی کنید یا یک تور با قایق‌هایی با کف شیشه ای بگیرید. یا در قفس‌های محافظت شده بروید و انواع گونه‌های خاص دریایی را از نزدیک ببینید و لذت ببرید. برنامه‌های آموزشی و سرگرمی و همچنین تورهای متنوع و هیجان انگیز زیادی در این مجموعه تعبیه شده که به طور حتم ارزش یکبار تجربه را دارند.

4.سافاری دبی در صحرایی بی نظیر

سافاری دبی و تفریحات صحرایی آن به معنای واقعی لذت‌بخش و تجربه‌ای کاملا متفاوت است. ممکن است در خیلی از کشورهای دیگر نتوانید آن را تجربه کنید. تفریحات زیاد و متنوعی را می توانید در این صحرای شگفت انگیز تجربه کنید. از سواری هیجان‌انگیز با لندکروز ها گرفته تا شتر سواری در آرامش با این موجودات صبور و خیلی موارد دیگر… . استراحت در اقامتگاه های سنتی با امکانات بسیار عالی و خارق العاده و خیره شدن به آسمان زیبای کویر در شب همگی تجربیاتی هستند که تبدیل به خاطره ای زیبا و به یاد ماندنی خواهند شد.

مکان‌های شگفت انگیز دبی

5.پالم جمیرا ( سمبل برجسته و نمادین دبی)

هرگاه راجع به دبی صحبت می‌کنیم تصویر پالم جمیرا به شکل ناخودآگاه در ذهن پدیدار می‌شود. پالم جمیرا یک جزیره‌ی مصنوعی دارای یک تنه و 17 شاخه‌ی عظیم است. طراحی این جزیره الهام گرفته از شکل یک درخت نخل است که یک هلال 12 کیلومتری اطراف آن را مانند حصاری احاطه کرده است. وقتی از بالا به آن نگاه می کنید تصویری خیره کننده از یک درخت نخل را می بینید که البته از نزدیک هم به همان زیبایی است. جاده‌های پوشیده از درخت و سواحل شنی بکر محیطی شگفت انگیز را به وجود آورده‌است. طیف وسیعی از کلوپ ها، انواع هتل‌های لوکس و مجلل مانند هتل آتلانتیس، غذاهای فوق العاده، انواع سرگرمی‌ها و فعالیت‌های متناسب با انواع سلیقه‌ها در این جزیره‌ی زیبا برای شما فراهم شده‌است.

6.پارک آبی وایلد وادی

ششمین بخش از مکان‌های شگفت انگیز دبی پارک آبی وایلد وادی است. اگر به تفریحات آبی علاقه‌مند هستید بازدید ازین پارک در هوای گرم و شرجی دبی قطعا لذت بخش خواهد بود. وایلد بادی یکی از بهترین پارک‌های آبی جهان یک تجربه‌ی آبی عالی در آب‌های عربی است. مکان آن درست در کنار برج خیره‌کننده‌ی برج العرب در جمیرا واقع شده است. این مجموعه امکانات تفریحی ویژه‌ای بیش از 23 نوع مختلف را که همگی به هم متصل هستند ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند تمام مراحل را به ترتیب انجام داده و از تجربه آن لذت ببرند. انواع سرسره‌ها، بخش‌های موج سواری و همچنین 2 فروشگاه و 3 رستوران در این مجموعه قرار داده شده‌است.

مکان‌های شگفت انگیز دبی

7.امارات مال

در مرکز خرید امارات مال، واقع در مرکز شهر سرگرمی‌های بی پایانی در انتظار شما است. از فروشگاه‌هایی لوکس خرید گرفته تا انواع غذاخوری‌ها و سرگرمی‌های تمام نشدنی تا اسکی سر پوشیده در دمای -4 درجه ، در این مرکز خرید قرار داده شده است. این مرکز خرید با مقیاس بزرگ و معماری شگفت انگیزش مکانی است که در آن به امکانات خدماتی و تفریحی فراوانی دسترسی خواهید داشت. همه‌چیز به بهترین شکل خود برای راحتی شما گرد هم آمده‌است. هر چیزی که بخواهید در آن واحد در این مکان وجود دارد و امارات مال می تواند مکانی عالی برای سپری کردن کل روزتان باشد.

8.موزه‌ی دبی (محل آثار تاریخی و آثار هنری افسانه‌ای)

اگر به بازدید از مناطق تاریخی علاقه‌مند هستید احتمالا موزه دبی در قلعه‌ی الفهیدی، که قدیمی‌ترین بنای شهر است، یکی از مقاصد مورد علاقه‌ی شما خواهد بود. در این مکان شما می‌توانید تکامل دبی و تبدیل شدن آن را، از یک روستای ماهیگیری کوچک به یکی از ایالت‌های مدرن و پیشرفته‌ی حال حاضر را ببینید. یکی دیگر از مکان‌های شگفت انگیز دبی ، موزه‌ی آن است. در داخل موزه نمایشگاه‌های جذابی از یافته‌های باستان شناسی، نقشه‌های قدیمی امارات، وسایل و آثار هنری زندگی بادیه نشینان امارات نشان داده شده‌است. همچنین گسترش عظیم منطقه بعد از کشف نفت را می توانید در این آثار مشاهده نمایید.

مکان‌های شگفت انگیز دبی

9.ساحل مارینا یکی از زیباترین سواحل دبی

سواحل مارینا مکانی زیبا و لوکس برای تفریح و کشت و گذار در دبی است. طیف وسیعی از تفریحات و ورزش‌های آبی، در آب‌های زلال و شفاف ساحل مارینا و رستوران‌ها و کافه‌ها متعددی که این خط ساحلی شگفت انگیز را احاطه کرده است؛ مکانی فوق العاده  را برای تفریح و استراحت به وجود آورده است. شما می‌توانید یک روز با شکوه را درماسه‌های بکر این ساحل سپری کنید یا سوار قایق‌های تفریحی شوید و با دور شدن از ساحل و گردش در نوار ساحلی مارینا ، شکوه و زیبایی دریا، برج ها و آسمان خراش‌های شگفت انگیز و عظیم را از منظره‌ای متفاوت ببینید.

10.دلفین بی

دلفین‌ها موجوداتی بسیار بازیگوش، باهوش و دوست‌داشتنی هستند که برخورد با آن‌ها می تواند تجربه‌ای بسیار شیرین و دلنشین باشد. اگر به دبی سفر کردید حتما دلفین بی را در لیست خود قرار دهید چون بعدا پشیمان خواهید شد. دلفین بی واقع در هتل لوکس و مجلل آتلانتیس به شکل ایده آلی طراحی شده است. برنامه‌های زیادی را برای شنا کردن و نزدیک شدن به این موجود دوست داشتنی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته‌است. به طور مثال دلفین اسکوبا دایو به شما امکان غواصی کردن در زیر آب با دلفین‌ها را می دهد. با انتخاب رویال سوئیم میتوانید با گرفتن پشت دو دلفین و قرار گرفتن در وسط آن‌ها از این شنای هیجان‌انگیز لذت ببرید.

مکان‌های شگفت انگیز دبی

11.دبی کریک

کریک دبی یا خور دبی یک مکان فوق‌العاده برای سپری کردن ساعاتی پر از شادی و هیجان در کنار خانواده است. دبی کریک شهر دبی را به دو قسمت تقسیم کرده که در آخر به منطقه‌ی راس الخور ختم می‌شود. این خورمناظر شگفت‌انگیزی از شهر به شما می‌دهد و  مکان‌های زیادی برای تفریح و لذت بردن را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده‌است. انواع تفرجگاه‌ها و هتل‌های معروف در اطراف این خور قرار گرفته که می‌تواند منطقه‌ای بسیار عالی برای اقامت و گردش و تفریح باشد.

12.آبنمای دبی

آب نمای دبی یکی از معروف‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های توریستی دبی است. این آبنمای زیبا در کنار برج خلیفه به طور ویژه‌ای ساخته شده‌است. منظره‌ای چشم نواز خلق کرده‌است و عنوان بزرگترین آبنمای موزیکال دنیا را از آن خود کرده‌است. فواره‌های بسیار زیبای آب که با موسیقی خوش آهنگ عربی می‌رقصند و تا ارتفاع 150 متری به آسمان پرتاب می‌شوند منظره‌ای خارق‌العاده را به نمایش می‌گذارد.

 

مکان‌های شگفت انگیز دبی

13.باغ معجزه دبی

حضور یک باغ بزرگ با هزاران گل در میان صحرای شنی و گرم دبی در نوع خود بی‌نظیر است. این باغ یکی از جاذبه‌های شگفت انگیز دبی محسوب می‌شود.و بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. این باغ بیش از 45 میلیون گل در انواع مختلف را در خود جای داده که عطر آن‌ها در سرتاسر این باغ به مشام می‌رسد. علاوه بر هزاران گونه‌ی گل، این باغ بیش از هزاران گونه‌ی مختلف پروانه را نیز در خود جای داده است. با بازدید از این باغ زیبا خاطرات دلنشین و به یاد ماندنی را همراه با خانواده‌تان رقم بزنید.

در این مقاله به توضیح کلی در مورد مکان‌های شگفت انگیز دبی پرداختیم. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری در مورد مهاجرت به امارات به دست آورید و شرایط خود را با آن بسنجید، هرچه سریع‌تر از طریق شماره 75993-021 با مشاورین موسسه مهاجران در ارتباط باشید.

لطفا به مقاله ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.