موسسه مهاجران

بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟ معرفی 4 روش کاربردی برای مهاجرت به کانادا

به نظر شما بهترین راه برای مهاجرت به کشور کانادا در سال 2022 کدام است؟ کشور کانادا که در سال‌های اخیر رشد بسیار چشمگیری در زمینه مهاجرت داشته است. این کشور راه‌های بسیاری برای دریافت اقامت در اختیار طرفداران خود قرار می‌دهد. کانادا با داشتن اقتصاد قوی، فرصت‌های شغلی مناسب و دانشگاه‌های با‌کیفیت، انتخابی بی‌نظیر برای داشتن یک زندگی ایده آل و رویایی است.  انتخاب بهترین راه مهاجرت به کانادا به شرایط و بودجه شما بستگی دارد.

ممکن است راهی که یکی از دوستان شما برای اقامت طی کرده باشد، انتخاب خوبی برای مهاجرت شما نباشد. با شناسایی روش‌های مهاجرت به کانادا و بررسی هر یک از آنها می توانید بهترین مسیر برای مهاجرت به این کشور را انتخاب کنید. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین راه مهاجرت به کانادا آشنا کنیم. پس از مطالعه این مقاله با انتخاب بهترین روش برای مهاجرت به این کشور فوق‌العاده، روزهای بی نظیری را تجربه‌ می‌کنید.

1. مهاجرت تحصیلی، بهترین راه مهاجرت به کانادا

بدون شک مهاجرت از طریق تحصیل، بهترین انتخاب برای نوجوانان و جوانان است. دانشگاه‌های کشور کانادا با داشتن اساتید برتر و برجسته دنیا و سطح کیفی بالا انتخابی تمام عیار برای کسانی است که قصد دارند از طریق مهاجرت تحصیلی اقامت این کشور را به دست آورند. دانشجو با داشتن رزومه قوی از کشور مبدا می‌تواند با دریافت بورسیه تحصیلی بخش زیادی از هزینه‌های تحصیلی و زندگی در کشور کانادا را بدست آورد.

اقامت تحصیلی در کشور کانادا معمولاً برای جوانان ۱۸ تا ۳۰ ساله گزینه بسیار مناسبی است. هزینه تحصیل در این کشور معمولا به نسبت سایر کشورهای اروپایی ارزان‌تر است. به همین دلیل مهاجرت از طریق تحصیل را می‌توان یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کشور کانادا به شمار آورد. پیشنهاد می‌کنیم اگر شرایط لازم برای دریافت ویزای تحصیلی کشور کانادا را دارید، همین حالا با کمک یک موسسه مهاجرتی برای دریافت ویزای کانادا خود اقدام کنید.

دریافت ویزای تحصیلی کانادا

2. سرمایه گذاری در کانادا، دریافت اقامت دائم کشور کانادا در کمترین زمان

قصد سرمایه‌گذاری در یک کشور مطمئن را دارید؟ بدون شک کشور کانادا بهترین انتخاب برای شما برای سرمایه گذاری مطمئن و بلند مدت است. سرمایه‌گذاری در کشور کانادا به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان اقامت دائم این کشور را برای خود و خانواده‌تان به دست آورید. با دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا می‌توانید با خیال راحت برای تحصیل و اشتغال فرزندان خود در این کشور برنامه ریزی کنید. با توجه به ثبات اقتصادی کانادا، سرمایه گذاری در این کشور کمترین ریسک را به همراه خواهد داشت و پس از مدتی تمام سرمایه‌ای که برای تاسیس شرکت یا استارتاپ خود در این کشور هزینه کرده‌اید را با سود بیشتر مجددا به دست خواهید آورد.

برای دریافت ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا باید حداقل ۳ سال تجربه مدیریت در کشور مبدا را داشته باشید. سرمایه مورد نیاز برای دریافت این ویزا حدوداً ۱۰۰ هزار دلار است. اکثر موسسه‌های مهاجرتی، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری را بهترین راه مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور معرفی می‌کنند.

 

سرمایه گذاری در کشور کانادا، بهترین روش مهاجرت

3. مهاجرت به کانادا از طریق کار و ویزای اکسپرس اینتری کانادا

کشور کانادا با داشتن شرکت‌های شناخته شده، جمعیت مسن و پایین بودن نرخ زاد و ولد، نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق ویزای اکسپرس اینتری مدیریت می‌کند. ویزای اکسپرس اینتری کانادا سه نوع برنامه اقتصادی مهاجرت را مدیریت می‌کند: برنامه نیروی کار متخصص فدرال، برنامه فنی و حرفه ای فدرال و تجربه کانادایی.

برای قرار گرفتن در این نوع ویزا باید جز یکی از سه زیر مجموعه برنامه اقتصادی مهاجرتی باشید و بر اساس نمره‌ای که سیستم نمره‌دهی این نوع ویزا به متقاضیان داده می‌شود در صورتیکه به بالاترین نمره دست یابید، دعوت نامه مربوطه را دریافت می‌کنید. این نمره بر اساس سطح تحصیلات، انطباق‌پذیری، سن، سابقه کار، سطح زبان و تاهل یاتجرد فرد به او داده می‌شود.

4. دریافت ویزای استارت آپ کانادا، مطمئن‌ترین روش مهاجرت به کشور کانادا

یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا، استفاده از برنامه استارتاپ کانادا است. منظور از استارتاپ، کسب و کار نوپایی است که در زمینه تکنولوژی فعالیت دارد. برای استفاده از این سیستم در گام اول، باید ایده و طرحی که کسب و کار شما به دنبال پیاده سازی آن است را مکتوب کنید. در گام بعد باید این طرح را به مراکز رشد  یا صندوق‌های سرمایه گذاری که مستقیما روی سرمایه گذاری روی استارتاپ‌های تکنولوژی فعالیت می‌کنند، ارائه کنید.برای اینکه با این برنامه جذاب آشنا بشید پیشنهاد میکنیم که صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا مطالعه کنید.

فراموش نکنید برای این که شانس پذیرش طرح خود را افزایش دهید تا جای ممکن طرح کسب و کار شما باید نو و خلاقانه باشد. در صورتیکه ایده شما توسط یکی از این مراکز تایید شوند، فرآیند ویزای استارتاپی شما آغاز می‌شود. در نهایت باید درخواست اخذ اقامت دائم کانادای خود را ارسال کنید. در صورتی که از کمک مشاورین کارآزموده شرکت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات مهاجرتی کانادا استفاده کنید در مدت 12 تا 16 ماه اقامت شما اخذ می‌شود.

موسسه مهاجرتی کانادا برای دریافت ویزای استارت آپ

بهترین راه برای مهاجرت به کشور کانادا کدام است؟

بهترین راه مهاجرت به کانادا برای هر فردی متفاوت است. با مراجعه به مشاورین باسابقه یک موسسه مهاجرتی معتبر می‌توانید بهترین راه را برای دریافت اقامت کشور کانادا انتخاب کنید. موسسه مهاجران با داشتن سال‌ها تجربه در امر مهاجرت به کشور کانادا انتخابی مطمئن برای متقاضیان دریافت ویزای اقامت دائم کانادا و مهاجرت به این کشور است. تیم مشاورین ما با بررسی پرونده شما، بهترین مسیر را برای مهاجرت به کشور کانادا در به شما پیشنهاد می‌دهند.

مهاجرت به کشور کانادا با مهاجران

در این مقاله شما را با بهترین راه مهاجرت به کانادا و روش‌های دریافت اقامت این کشور آشناکردیم. همانطور که مطالعه کردید، روش‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که می‌توانید با توجه به شرایط و به کمک مشاورین توانا روش مناسب برای مهاجرت به این کشور را انتخاب کنید. موسسه مهاجران در انتخاب مسیری مطمئن برای مهاجرت و دریافت اقامت این کشور در کنار شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت با کارشناسان ما می‌توانید با شماره 02175993 تماس بگیرید.

لطفا به مقاله ما امتیاز دهید

2 پاسخ

    1. با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز
      لطفا جهت ارتباط با مشاورین ما با شماه تماس 75993-021 تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.