موسسه مهاجران

ویزای کنفرانس کانادا

اگر مقاله‌ای برای ارائه دارید دیگر نیازی نیست که شرایط سخت دریافت ویزا کانادا را پشت سر بگذرانید. زمانی که قصد دارید تا به کشور کانادا سفر کنید، بایستی مدارک زیادی را ارائه داده و این اسناد نیز در بیشتر اوقات رد خواهند شد. البته کانادا برای کسانی که دارای مقالات بین‌المللی هستند ویزای کنفرانس کانادا را ارائه می‌دهد که از این روش می‌تواند به خاک این کشور به‌صورت قانونی وارد شوید.

دریافت ویزای کانادا نیازمند به ارائه مدارکی مانند تمکن مالی، سابقه سفر زیاد و یک برنامه دقیق و هدفمند دارد تا آفیسر قانع شود که شما قصد اقامت دائمی در این کشور را ندارید. ویزای کنفرانس کانادا برای کسانی است که قصد حضور در مجامع علمی و بین‌المللی را دارند. برای اخذ این روادید داشتن یک دعوت‌نامه می‌تواند شانس شما را برای دریافت ویزای کنفرانس کانادا بالاتر ببرد.

در ادامه همراه وب‌سایت “مهاجران وب” باشید تا به‌صورت کامل شرایط اخذ این روادید را به شما توضیح دهیم تا به آرزوی خود که ورود به خاک کانادا است برسید.

ویزای کنفرانس کانادا چیست و چرا نیاز به دعوت‌نامه دارد؟

ویزای شرکت در کنفرانس کانادا برای کسانی است که قصد شرکت در همایش‌های علمی و فناوری را دارند. این نوع از همایش‌ها به افزایش اعتبار و تقویت علم و مهارت در کشور کانادا کمک خواهد کرد. البته نکته قابل‌توجه این است که فقط افراد تأیید شده و کسانی که برای آن‌ها دعوت‌نامه ارسال شده می‌توانند ویزای کانادا را دریافت کنند.

سالانه توسط سازمان World Academy of Science, Engineering and Technology کنفرانس‌های بین‌المللی مختلفی در کشورهای معتبر دنیا برگزار می‌شود؛ افراد می‌توانند با دریافت دعوت‌نامه از این سازمان شانس بیشتری برای دریافت ویزای کنفرانس کانادا داشته باشند.

البته به‌هیچ‌وجه فکر نکنید که می‌توانید سیستم مهاجرتی کانادا را از این طریق دور بزنید زیرا سخت‌گیری‌های زیادی بر روی تأیید شدن شما وجود خواهد داشت.

ویزای کنفرانس چیست

بیشتر بخوانید:اگر علاقه مند به دریافت اقامت کانادا هستید مقاله صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا را مطالعه کنید.

برای اخذ ویزای شرکت در کنفرانس کانادا چه شرایطی لازم است؟

مردم کشورهای آسیایی مخصوصاً ایرانی‌ها علاقه زیادی به حضور در همایش‌های بین‌المللی در کشورهای اروپایی دارند. حضور در این کنفرانس‌ها می‌تواند یک رزومه قوی نیز برای افراد بسازد و در ایران این شکل از فعالیت‌ها اعتبار زیادی به رزومه فرد اضافه می‌کند.

داشتن یکسری شرایط برای اخذ ویزا کنفرانس کانادا واجب است؛ اولین شرط نیز شغل و رشته تحصیل فرد متقاضی است که بایستی دقیقاً با موضوع کنفرانس همخوانی داشته باشد. درصورتی‌که فرد بدون توجه به این شرط نسبت به اخذ دعوت‌نامه اقدامی انجام دهد، شانس زیادی برای اخذ ویزا نخواهد داشت.

همچنین شرایط مالی فرد بایستی به صورتی باشد که توان پرداخت هزینه‌های شخصی خود را برای اقامت در کانادا داشته باشد؛ برای ثابت شدن این موضوع توسط آفیسر نیز بایستی حتماً گواهی تمکن مالی خود را ارائه دهید.

بیشتر بخوانید:آسان‌ترین راه‌های مهاجرت به کانادا برای مدیران

هزینه صدور ویزای کنفرانس کانادا چه‌قدر است؟

باتوجه‌به اطلاعاتی که در وب‌سایت Waset.org به ثبت رسیده است، در حال حاضر بایستی افراد نویسنده غیر دانشجو مبلغ ۵۰۰ یورو، نویسنده دانشجو مبلغ ۴۰۰ یورو و شنونده نیز مبلغ ۳۰۰ یورو برای دریافت دعوت‌نامه پرداخت کنند. همچنین این نکته قابل‌ذکر است که هزینه‌های اخذ ویزا، انگشت‌نگاری، هواپیما و دیگر موارد نیز به این مبالغ اضافه خواهند شد؛ به همین دلیل تمکن مالی از اهمیت زیادی برخوردار است.

ویزای کنفرانس کانادا-هلدینگ مهاجرتی ویستا

برای کدام رشته‌ها می‌توان ویزای کنفرانس کانادا دریافت کرد؟

سازمان آکادمی جهانی علوم، مهندسی و فناوری در کانادا سالانه برای اکثر رشته‌های تخصصی و معتبر کنفرانس و همایش‌های مختلفی در کشورهای مهم برگزار می‌کند. این کنفرانس‌ها نیز همان‌طور که از نام سازمان مشخص است، مربوط به ارائه مقالات علمی و تحقیقی بوده و رشته‌های زیر را تحت پوشش قرار می‌دهد:

 

علوم حیوانات و دامپزشکیمهندسی علوم محیط‌زیست و علوم کاربردیهندسی هوافضا و مهندسی مکانیک
مهندسی زیست‌شناسی و بوم‌شناسیعلوم زندگی و مهندس زیستیمهندسی معماری و محیط‌زیست
مهندسی شیمی و موادمهندسی زیستی و بیوتکنولوژیمهندسی زیست‌شناسی و بیومدیکال
علوم‌شناختی و زبانمهندس معماری و عمرانمهندسی شیمی و مولکولی
مهندسی مدیریت و اقتصادمهندسی سیستم و کامپیوترمهندسی کامپیوتر و اطلاعات
مهندسی الکترونیک و اطلاعاتمهندسی الکترونیک و کامپیوترعلوم آموزش و تربیت
مهندسی انرژی و توانمهندسی انرژی و محیط‌زیستمهندسی ارتباطات و الکترونیک
مهندسی زمین‌شناسی و ژئوتکنیکمهندسی محیط‌زیست و زمین‌شناسیمهندسی محیط‌زیست و بوم‌شناسی
مهندسی صنایع و تولیدعلوم اجتماعی و انسانیمهندسی سلامت و پزشکی
علوم سیاسی و حقوقمهندسی اطلاعات و ارتباطاتمهندسی صنایع و سیستم
مهندسی مواد و منسوجاتمهندسی مواد و استخراج و ذوب فلزاتعلوم زیستی و دریایی
علوم پزشکی و سلامتمهندسی مکانیک و مکاترونیکعلوم ریاضیات و محاسبات
مهندسی غذا و علوم تغذیهعلوم بهداشت و پرستاریمهندسی اتم و کوانتوم
علوم روان‌شناسی و روان‌شناختیعلوم فیزیک و ریاضیاتعلوم داروشناسی و دارویی
مهندسی ساختار و سازهعلوم ورزشی و سلامتعلوم اجتماعی و تجارت
مهندسی عمران – شهری و مدنیمهندسی حمل‌ونقل و وسایل نقلیه

 

برای شرکت در هرکدام از کنفرانس‌ها بایستی توجه داشته باشید که برگزاری همایش‌های این رشته‌ها تا سال ۲۰۳۲ برنامه‌ریزی شده است. شما باید طبق زمان‌بندی مشخص و فرایندهای اخذ ویزای کنفرانس کانادا، نسبت به دریافت دعوت‌نامه اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:میزان درآمد شغل‌های مختلف در کانادا در سال ۲۰۲۱

به‌راحتی ویزای کنفرانس کانادا خود را برای شرکت در همایش‌ها دریافت کنید

اگر در عرصه علم و فناوری فعالیت‌های حرفه‌ای دارید و می‌خواهید در کنفرانس‌های بین‌المللی شرکت کرده و از این طریق به کشور کانادا وارد شوید، می‌توانید با دریافت دعوت‌نامه، ویزای کنفرانس کانادا خود را دریافت کنید. دریافت این روادید برای افرادی است که یا نویسنده یک مقاله هستند و یا قصد دارند که به‌عنوان یک شنونده در این همایش‌های شرکت داشته باشند.

برای دریافت دعوت‌نامه نیز بایستی حتماً شغل و رشته افراد با موضوع همایش همخوانی داشته و تمکن مالی نیز داشته باشند. در صورت نداشتن این شرایط قطعاً شانس زیادی برای اخذ ویزای شرکت در کنفرانس‌‌های کانادا را نخواهند داشت.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات مشاوره و اخذ ویزای موسسه مهاجران درصورتی‌که شرایط لازم را داشته باشید، به سریع‌ترین روش ویزا کنفرانس خود را دریافت کنید. همین‌الان با شماره 75993-021 تماس بگیرید تا از مشاوره حرفه‌ای کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

  1. باسلام وخسته نباشید من ارشد خاک وپی دارم می خواستم .برای کنفراس متناسب با رشته خودم به کشور کانادا بعنوان listher شرکت کنم.لطف کنید به من بگید مقاله هم نیاز هست یه نه وتمکن مالی چقدر باید داشته باشم .شرکتی هست این کار هارا انجام بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.