موسسه مهاجران

ارزانترین راه مهاجرت به کانادا در سال 2022+ جدول هزینه‌ها

کانادا کشور فرصت‌ها، سکوی پرتاب شما برای داشتن یک زندگی ایده‌آل! کشور کانادا را می‌توان پرطرفدارترین مقصد مهاجرین به شمار آورد. این کشور با داشتن برنامه‌های مهاجرتی متنوع و فراهم کردن شرایط عالی برای مهاجرت، فرصت‌های متنوعی را در اختیار مهاجرین قرار می‌دهد. راه‌های مهاجرتی به کشور کانادا بسیار است. ارزان‌ترین راه مهاجرت به کانادا بنا به شرایط هر شخص متفاوت است. ممکن است شرایطی که برای یک شخص بسیار مناسب و ارزان است برای شخص دیگری مناسب نباشد. به‌طور کلی هزینه مهاجرت در کشور کانادا از سایر کشورهای اروپایی کمتر است.

از این رو طرفداران مهاجرت به این کشور روز به روز در حال افزایش هستند؟ آیا می‌خواهید با بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا آشنا شوید؟ به نظر شما ارزانترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود پیرامون مهاجرت به کانادا در ادامه این مطلب همراه ما باشید. پس از مطالعه این مقاله بهترین تصمیم را در زمینه مهاجرت به کشور کانادا خواهید گرفت.

مهاجرت تحصیلی به کانادا روشی ساده و ارزان برای مهاجرت

مهاجرت از طریق تحصیل، ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

پیشنهاد ویژه ما برای کسانیکه قصد دارند ارزانترین راه برای مهاجرت به کانادا را انتخاب کنند، مهاجرت از طریق تحصیل است. ویزای تحصیلی کانادا از طریق دریافت بورسیه باعث می‌شود تا حد امکان از هزینه‌های مهاجرت شما کاسته شود. اما دریافت بورسیه تحصیلی کانادا شرایط منحصربه‌فردی دارد. دریافت ویزای کانادا از طریق تحصیل به داشتن شرایط زیر بستگی دارد:

  • پذیرش از یکی از موسسات آموزش عالی یا دانشگاه‌های کشور کانادا (مورد تایید اداره مهاجرت)
  • توانایی پوشش مخارج دست کم یک سال تمام زندگی و تحصیل در کانادا (شهریه بعلاوه هزینه زندگی)
  • عدم سوء پیشینه
  • پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار
  • داشتن معدل بالا (در همه مقاطع)
  • نمره زبان بالا
  • معرفی نامه قوی از ۲ استاد یا بیشتر
  • مقالات ثبت شده و معتبر
  • ارائه برنامه تحصیلی (Study Plan) دقیق و قانع کننده
  • ارائه مدارکی که ثابت کند فرد پس از پایان تحصیل قصد ماندن در کانادا را ندارد

تکمیل بودن موارد ذکرشده می‌تواند تاثیر بسیاری در اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا داشته باشد. در ادامه به صورت مختصر به جدول هزینه‌های دریافت اقامت تحصیلی کانادا خواهیم پرداخت:

هزینه درخواست اجازه تحصیل150 دلار
هزینه بیومتریک85 دلار
هزینه تست زبان300 دلار
هزینه آزمایشات پزشکیحدودا 100 دلار
هزینه متفرقه ( عکاسی، گواهی پلیس، ترجمه و..)حدود 250 دلار
هزینه بیمه سلامتبین 600 تا 1000 دلار
هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی32 هزار دلار
هزینه تحصیل در مقطع ارشد19 هزار دلار

بیشتر بخوانید:صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به کانادا

راحت ترین راه مهاجرت به کانادا با دریافت ویزای کاری

مهاجرت به کشور کانادا از طریق دریافت ویزای کار این کشور را می‌توان یکی از ارزان‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور به شمار آورد. دریافت ویزای کار کانادا به دو طریق امکان پذیر است. اگر فرد موردنظر در کشور کانادا تحصیل کرده باشد، پس از پایان زمان تحصیل می‌تواند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند. البته این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که درخواست کار معتبر برای فرد فارغ التحصیل وجود داشته باشد.

روش دیگر برای دریافت اقامت کاری کشور کانادا از طریق اکسپرس اینتری است. در این روش فرد با جستجوی کار در این کشور یا ارسال رزومه به یک کارفرما و دریافت تاییدیه می‌تواندبه کانادا مهاجرت کند. هزینه‌های تست زبان، بیومتریک و هزینه بیمه سلامت کاملا مشابه با هزینه‌های درخواست ویزای تحصیلی است.در این روش اگه به صورت تخصصی پیش رود میتوان اقامت یک خانواده را در کمتر از 6 ماه اخذ نمود.به این صورت که ویزای جاب آفر کانادا این طبق روال و با کارفرمای معتبر انجام شود هم راحت و هم اینکه در کشور کانادا دارای شغل هستید.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یا اسپانسرشیپ، آسان‌ترین روش مهاجرت به کانادا

بدون شک یکی از راحت‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور کانادا، ویزای اسپانسرشیب کانادا است. این روش یکی از ارزان‌ترین راه‌های دریافت اقامت کانادا است. اما از آنجا که این روش طرفداران بسیاری دارد، دولت کانادا قوانین خاص و ویژه‌ای برای اقامت از طریق ازدواج درنظر گرفته است. برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یا اسپانسرشیپ باید کاملا با مدارک و شواهدی که نشان از ازدواج واقعی دوطرف باشد، درخواست ویزای خود را ثبت کنید. برای مهاجرت و ازدواج با یک شخص کانادایی، هر دو طرف باید حداقل 18 سال سن را داشته باشند و شخص کانادایی باید توانایی تمکین همسرش را داشته باشد.

در صورتیکه فرد متقاضی این شرایط را داشته باشد می تواند برای دریافت ویزا اقدام کند. پس از دریافت اقامت کانادا از طریق ازدواج یا ویزای اسپانسرشیپ و تداوم ازدواج با فرد کانادایی، پس از 3 سال فرد متقاضی می‌تواند پاسپورت و اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کند. پس از دریافت اقامت خانواده فرد مقیم کانادا می‌توان با استفاده از ویزای مولتی کانادا هر سال به دیدار فرزند و خانواده‌اش بیاید. هزینه مورد نیاز برای حمایت مالی از همسر توسط این ویزا 1050 دلار و هزینه‌های دیگر مطابق جدول ذکر شده در بخش ویزای تحصیلی است.

دریافت اقامت اسپانسرشیپ در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، بهترین روش مهاجرت به کانادا

با سرمایه گذاری در کشور کانادا در کمترین زمان می‌توانید اقامت دائم این کشور را برای خود و اعضای خانواده‌تان به دست آورید. سرمایه گذاری در کانادا روشی ارزان و مطمئن برای دریافت اقامت دائم این کشور است. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری شرایط و قوانین خاصی به همراه دارد. از مهمترین شرایط این روش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن حداقل 3 سال سابقه مدیریت در ایران
  • ثبات دارایی 300 هزار دلار در ایران
  • سرمایه گذاری مبلغ 100 هزار دلار کانادا در یک بیزینس در استان موردنظر در کانادا

از مهمترین مزایای سرمایه گذاری در کشور کانادا می‌توان به دریافت اقامت دائم کشور کانادا برای کلیه اعضای خانواده اشاره کرد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا، روشی مطمئن برای دریافت اقامت کانادا

ارزان ترین روش مهاجرت به کانادا کدام است؟

سریعترین و ارزانترین راه مهاجرت به کانادا برای هر کس متفاوت است. با مراجعه به یک موسسه مهاجرتی معتبر می‌توانید بهترین راه را برای دریافت اقامت کشور کانادا انتخاب کنید. موسسه مهاجران با داشتن سال‌ها تجربه در امر مهاجرت به کشور کانادا انتخابی مطمئن برای شما است. مشاورین ما با بررسی شرایط شما، بهترین مسیر را برای مهاجرت به کشور کانادا در اختیار شما قرار می‌دهند. مسیر مهاجرت برای دونفر لزوما مشابه یکدیگر نیست!

دریافت مشاوره مهاجرت به کشور کانادا در مهاجران

در این مطلب شما را با ارزانترین راه مهاجرت به کانادا و بهترین راه‌ برای دریافت اقامت این کشور آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که می‌توانید با توجه به شرایط خود و با کمک مشاورین حرفه‌ای بهترین روش را برای مهاجرت انتخاب کنید. موسسه مهاجران به شما اطمینان می‌دهد با انتخاب مسیری مطمئن برای مهاجرت به کشور کانادا در کمترین زمان اقامت این کشور را برای شما و خانواده‌تان فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 02175993 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

لطفا به مقاله ما امتیاز دهید

2 پاسخ

  1. سلام .من تنها دخترم در کانادا استاد کالج ودانشگاه هست .۶۱ سال دارم ولی هنوز نتوانستم اقامت کانادا رابگیرم .همسرندارم .ولی ملک درایران دارم .وبارهاباویزای مالتی پل به تورنتو سفرکرده. لطفا مراراهنمایی کنید

    1. سلام وقت شما بخیر
      امیدوارم که خوب باشید.شما به واسطه سوابق مدیریتی و سوابق کاری مناسب و شرایطی که باید با مشاورین ما صحبتی داشته باشید می توانید برای اقامت کانادا اقدام کنید.همچنین می توانید از روش های سرمایه گذاری نیز برای اقامت دایم کانادا اقدام بفرمایید.جهت بررسی شرایط لطفا با شماره 02175993 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.