موسسه مهاجران

با 10 استارتاپ موفق کانادا بیشتر آشنا شوید

باوجود اینکه کانادا یک جمعیت کوچک دارد، اما دارای اکوسیستم استارتاپی بسیار بزرگی است. مجموعه‌ای استارتاپ موفق در کانادا وجود دارد که نشان می‌دهد روحیه کارآفرینی و در عین حال استقبال از ایده‌های نو در این کشور بسیار بالا است. البته زیرساخت‌های استارتاپی که مهم‌ترین آن منبع سرمایه‌گذاری است در این کشور برای کارآفرینان فراهم است. بطوریکه در سال 2021 بودجه استارتاپی دولتی به 11.8 میلیارد دلار رسید.

ازطرفی اقتصاد کانادا عمدتاً توسط کسب‌و‌کارهای کوچک در کشور پشتیبانی می‌شود که برای استارتاپ‌های خارجی منجربه اخذ ویزای استارتاپ کانادا نیزخواهد شد. راه‌اندازی استارتاپ در کانادا به اندازه این کار در آمریکا هیجان‌انگیز است. در واقع، کانادا به عنوان چهارمین میزبان تأثیرگذارترین استارتاپ‌ها در سراسر جهان شناخته می‌شود. در اینجا شما با 10 استارتاپ موفق کانادا در سال 2021 آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید : 5 شهر برتر کانادا برای استارتاپ‌ها

چرا استارتاپ‌ها در کانادا موفق هستند؟

کانادا با یک اقتصاد پیشرفته و متنوع و همچنین تکنولوژی پیشرفته، به استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا فرصت رشد می‌دهد. در این کشور علاوه‌بر بازارهای پررونق داخلی، امکان دسترسی به بازارهای جهانی برای استارتاپ‌ها وجود دارد. ازطرفی صنایع مختلف در کانادا بسیار پیشرفته و درآمدزا است. در این کشور از صنعت توریست و گردشگری گرفته تا صنایع نفت و گاز بسیار پررونق است. صنایع مربوط به دریا، جنگل و به طور کلی منابع طبیعی در این استان رشد زیادی کرده‌است. همچنین صنایع مربوط به فناوری، واحدهای تولیدی، مدیریت مالی و بخش آموزش فرصت‌های منحصر به فردی در اختیار استارتاپ‌ها و ایده‌پردازان قرار داده‌است. نیروی کار متخصص نیز در کانادا به کمک استارتاپ‌ها می‌آید. منابع تخصصی و مؤسساتی که در بالاترین سطح آموزشی فعالیت می‌کنند، استعدادهای منحصربه‌فردی را پرورش می‌دهند.

لیست استارتاپ‌های موفق کانادا - هلدینگ مهاجرتی ویستا

بیشتر بخوانید:مقایسه برنامه استارتاپ با دیگر برنامه‌های سرمایه‌گذاری کانادا!!

استارتاپ‌های موفق در کانادا 2021

در این بخش شما با 10 استارتاپ موفق در کانادا که موفق به جذب سرمایه قابل‌توجهی از منابع مختلف شده‌اند، آشنا خواهید شد:

1.استارتاپ Coveo

این استارتاپ بر پایه هوش مصنوعی بنا شده‌است. موتورهای جستجوی هوشمند و ابزارهای سرچ در این استارتاپ به کمک سازمان‌ها می‌آید تا با استفاده از داده‌های به‌دست آمده در مدیریت روابط با مشتری‌های خود بهتر عمل کنند. خدمات مشتری، اینترنت و شبکه وب ابزار این استارتاپ است. این استارتاپ تا کنون 339.4 میلیون دلار سرمایه جذب کرده‌است.

بیشتر بخوانید : مقایسه ویزای استارت آپ کانادا با سایر کشورها

2.استارت آپ Nuvei

استارتاپ Nuvei یک شرکت پرداخت الکترونیکی است که مسئول پردازش بیش از 14 میلیارد دلار معاملات در سال است. خدمات این استارتاپ واحدهای مستقل فروش، فروشندگان نرم‌افزاری یکپارچه، تسهیل‌کنندگان پرداخت، توسعه‌دهندگان و سیستم‌های بازرگانی را به صورت یکپارچه در فروشگاه‌های آنلاین و با استفاده از پرداخت‌های تلفن همراه مدیریت می‌کند. سرمایه جذب‌شده توسط این استارتاپ برابر با 330 میلیون دلار است.

3.استارتاپ موفق کانادا در هوش مصنوعی Element AI

Element AI یک شرکت هوش مصنوعی است که با توسعه سوئیت‌های نرم افزاری AI ؛ به سازمان‌ها کمک می‌کند قوی‌تر، ایمن‌تر و سریع‌تر عمل کنند. این استارتاپ به‌خصوص برای سازمان‌هایی که در آن داده‌ها مهم است، بسیار کارآمد خواهد بود؛ سازمان‌هایی مانند بیمه، بازارهای سرمایه‌گذاری، بانک‌ها، واحدهای تولیدی، خرده‌فروشی‌ها، واحدهای امنیت سایبری و شرکت‌های حمل‌و‌نقل و تدارکات. سرمایه این استارتاپ 257.5 میلیون دلار است.

استارتاپ‌های موفق و پرطرفدار کانادا - هلدینگ مهاجرتی ویستا

بیشتر بخوانید:نکات طلایی و ضروری استارت آپ کانادا که باید بدانید

4.استارتاپ موفق کانادا برای رستوران ها TouchBistro

استارتاپ TouchBistro یک پلتفرم نرم‌افزاری تخصصی برای رستوران‌ها ساخته است.  TouchBistro  به پیشخدمت‌ها کمک می‌کند فوراً سفارشات مشتریان را به آشپزخانه ارسال کرده و از طریق یک سیستم ورودی که خطاها را کاهش می‌دهد و بازده را افزایش می‌دهد، بهتر عمل کنند. این برنامه منوهای کارآمد با جزئیات و تصاویر ارائه می‌دهد که هرلحظه بروزرسانی شده و حتی امکان انتشار آن در وب وجود دارد. سرمایه این استارتاپ 224.1 میلیون دلار است.

5.استارتاپ موفق کانادا در زمینه پزشکی Maple

استارتاپ Maple با کمک فناوری اطلاعات، مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی را به صورت کارآمد ارائه می‌دهد که شماره پنجم از لیست 10 استارتاپ موفق کانادا است. این شرکت بیماران را با پزشکان موردنیازشان از طریق پلتفرم آنلاین خود بدون نیاز به دریافت وقت ملاقات و در هر ساعتی از شبانه روز متصل می‌کند. در طول پاندمی جهانی کووید 19، محبوبیت این استارتاپ دوچندان شد. سرمایه جذب‌شده توسط این استارتاپ 71.7 میلیون دلار بوده‌است. جالب است بدانید یکی از حامیان مهم این استارتاپ بانک سلطنتی کانادا است.

6.استارت آپ  Miovision

یکی از ایده های استارتاپی کانادا با توسعه فناوری، شبکه‌های حمل‌ونقل را برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی و ناکارآمدی حمل و نقل کمک می‌کند. این نرم افزار هوش مصنوعی و سخت افزارها را برای برنامه‌ریزی و عملیات مدیریت ترافیک به کار می‌گیرد. کمک به ایجاد شهرهای هوشمند و ساختارهای کارآمد از دیگر خدمات این استارتاپ است.

بیشتر بخوانید : آخرین گزارشات ویزای استارتاپ کانادا

7.استارت آپ SECODA

این استارتاپ در سال 2020 تأسیس شده و در حال حاضر در تورنتوی کانادا فعالیت می‌کند. این شرکت یک پلتفرم همکاری را فراهم کرده که به تیم‌های مدیریت داده کمک می‌کند تا به سرعت و به طور مؤثر فراداده‌ها، سؤالات، نمودارهای داده و اسناد را به اشتراک بگذارند. خدمات این پلتفرم باعث افزایش کارایی کلی در این تیم‌ها می‌شود. این استارتاپ تا کنون موفق به جذب سرمایه 2.3 میلیون دلاری از 7 سرمایه‌گذار مختلف شده‌است.

8.استارتاپ موفق کانادا برای مدیران Fellow

استارتاپ Fellow در سال 2017 و در اتاوای کانادا راه‌اندازی شده‌ است و یکی از ایده های استارتاپی کانادا محسوب می‌شود. این شرکت یک اپلیکیشن طراحی کرده‌است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا جلسات خود را بهتر مدیریت کنند. با استفاده از این اپلیکیشن جلسات داخلی مانند جلسه ارزیابی و جلسه مدیریت که به بهبود کارایی کلی شرکت یا سازمان موردنظر کمک می‌کند، به صورت کارآمدتر برگزار شود.

این استارتاپ در ابتدای کار موفق به جذب سرمایه 30 میلیون دلاری از 9 سرمایه‌گذار مختلف شده‌است.

استارتاپ‌های موفق کانادا - هلدینگ مهاجرتی ویستا

9.استارتاپ Securicy

استارتاپ Securicy در سال 2017 در سیدنی کانادا تأسیس شد. این شرکت راه‌حل‌هایی را فراهم می‌کند که به طور مؤثر با قوانین حفاظت از داده‌ها مطابقت دارد. استفاده از خدمات این استارتاپ به شرکت‌ها در هنگام پردازش داده‌ها کمک می‌کند که هیچگونه جریمه‌ای از طرف سازمان‌های نظارتی شامل حال آنها نشود. این استارتاپ از 9 سرمایه‌گذار مختلف تا مبلغ 6 میلیون دلار سرمایه اولیه جذب کرد.

بیشتر بخوانید:چرا کانادا مقصدی مطلوب برای مهاجرت است؟

10.استارتاپ موفق کانادا برای افزایش فروش رستوران Snappy

این استارتاپ در سال 2016 در تورنتوی کانادا راه‌اندزای شد. خدمات این استارتاپ به رستوران‌ها کمک می‌کند که نرخ سود خود را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهند. در این استارتاپ از تکتولوژی برای کمک به مدیریت رستوران‌ها استفاده می‌شود. ابزار سفارش غذای متفاوت، اپلیکیشن تلفن همراه و توسعه وب سایت، ابزارهای تجزیه و تحلیل سودآوری رستوران و مواردی از این دست ازجمله خدمات این استارتاپ است. این استارتاپ از دو منبع مختلف 2.6 میلیون دلار سرمایه جذب کرده‌است.

برای دریافت اقامت کانادا و راه اندازی استارتاپ در کانادا، مشاوره با یک وکیل مهاجرتی و موسسه مهاجرتی با تجربه مسیر شما را هموارتر میکند. با موسسه مهاجران میتوانید با مشاوره تخصصی در زمینه ویزای استارتاپ کانادا شرایط خود را ارزیابی کنید.

لطفا به مقاله ما امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مشاوره رایگان

اگر به فکر مهاجرت هستید قبل از هر اقدامی باید مشاوره تخصصی متناسب با شرایط خود، دریافت کنید.